Hasle Hageby 5 FK

Forkortelse: HH5FK
Hjemmebane: Evja Stadion
Klubbhus: Evja Hytta
Manager: Mr. K
Visekaptein: Svein Inge Fjærvik
Junior trener: Lasse Thøger Karlsen
Journalister: Tor og Steinar Lunde
Banemann: Tor Lunde

Meritter:
Gull - Sesong 1
Sølv - Sesong 2
Sølv - Sesong 3
Bronse - Sesong 4
Gull - Sesong 5
Gull - Sesong 6
Gull - Sesong 7
Gull - Sesong 8
Gull - Sesong 9
Sølv - Sesong 10
Gull - Sesong 11
Gull - Sesong 12
Sølv - Sesong 13
Gull - Sesong 14
Gull - Sesong 15
Gull - Sesong 16
Gull - Sesong 17
Gull - Sesong 18
Månedens lag: Januar 2013
Månedens lag: Juni 2012
Månedens lag: Mars 2012

onsdag 11. april 2012

Vidar Gallis - Kom og hent meg Big-Ols!


Uten det helt store oppstyret, og de aller største overskriftene ble sent tirsdag kveld (kl 2035 for å være mer eksakt) klart at Vidar Gallis forlot Hasle Hageby 5 FK til fordel for Big-Ols sin klubb Ingaleden FK. Spilleren som har fungert som HH5FKs "potet" og humørspreder valgte selv å sende flere tekstmeldinger til Big-Ols etter at han mandag kveld hadde fått bekreftet fra HH5FK manager Mr. K at han ikke var med i hans fremtidsplaner fra og med neste sesong, og at han kunne finne seg en ny klubb å spille for umiddelbart om han ønsket det! Vidar tok raskt saken i egne hender og sendte flere "come and get me pleas" til Big-Ols allerede på mandag, og allerede dagen etter debuterte han som spiss for Ingaleden borte mot Hasletoppen!


Vidar har spilt hele 94 kamper for Mr. Ks lag og han har også vært en viktig del av HH5FK laget som har vunnet 3 Gull på rad (inkludert denne sesongen). Vi fikk en liten kommentar fra Vidar utenfor hans nye hjemmebane Kultorp-Bil Arena tidligere i dag!


Tor: "Takk for sist Vidar! Overgangen til Ingaleden FK gikk i orden på rekordtid... Fortell oss litt om dramaet som fant sted mellom man 02.04 frem til tirs 03.04 kl 2135 er du snill!"

Vidar: "Hahahahahahohohohohohohihihi.... Da jeg fikk beskjed av Mr. K på mandag at jeg ikke var i hans fremtidsplaner var det første som slo meg å legge skoene på hylla for godt Hahahahohohihi ;) Fra spøk til revolver så har jeg hatt det i bakhodet at denne dagen ville komme, og jeg hadde faktisk allerede satt noen kriterier for hvilke klubber jeg kunne tenke meg å avslutte min karriere i om det ikke ble HH5FK! Siden første valget mitt Ingaleden FK, og det er den klubben jeg endte opp i velger jeg ikke å nevne noen av de to andre lagene hohohohahahihi ;) Jeg sendte Big-Ols en del "kom og hent meg Big-Ols" meldinger i løpet av de to nevnte dagene, og da jeg til slutt fikk svaret "Big-Ols is at work but will be home before 2030 to close the deal" spurtet jeg inn i HH5FK garderoben, rasket med meg tingene mine og la på sprang mot Kultorp-Bil Arena! Big-Ols møtte meg i garderoben med et stort smil, dro på meg drakt nr12 og kastet meg rett inn i start XI mot Hasletoppen hahahahihhoho"



(Vidar Gallis: Ingaledens nye nr12)


Steinar: "Hvorfor akkurat Ingaleden FK?"

Vidar: "Hvorfor ikke hahahahohohihi.. Ingalden FK er en klubb med sjel gutter! De har vært med helt siden Varteig League ble startet opp i 2010, og de har en manager som jeg har sansen for både på og utenfor banen hahahahohohihi. Jeg vet også med sikkerhet at Ingalden trengkte en skikkelig humørspreder i laget etter den sesongen de har hatt, og at latteren min smitter av på de fleste er ingen hemmelighet hahahahihihoho. Jeg ønsket også å skrive under for en klubb som jeg kan hjelpe med å utrette noe for, og siden Ingaleden FK allerede er klare for Indianer Liga spill neste sesong har jeg en alletiders mulighet å bidra til at de rykker direkte opp til Inga Ligaen igjen neste sesong hihihohohaha!"

Tor: "Det er ingen tvil om at vi ønsker det alt godt for fremtiden Vidar! Lykke til med resten av din karriere som Ingaldend FK spiller, og takk for alt du har gitt oss i Hasle Hageby 5 FK ;)"

Vidar: "Ingen hårsmak gutter hahahihihoho ;)"







(Vidar Gallis feirer overgangen til Ingaleden FK sammen med familien)


_______________________________________________________________
Tor og Steinar Lunde
Hasle Hageby 5 FK - Oneline TV 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar